Wednesday, March 2, 2011

.39 weeks.already.

Tup..tap..tup..tap...hari nie usia kandungan saya dh pun msuk 39 minggu..wahhhh!!! nk dekat dh dengan tarikh bersalin, lagi 1 minggu jerk. Kini perasaan takut, risau,resah,x sabar sumanya bercampur baur bila mengingat saat menanti kelahiran cahaya mataku yg pertama ini. Risau..maklum lah, baru pengalaman pertama kan.. Pelbagai pandangan org ramai yg saya dgr tentang bersalin normal nih..mmg sume yg mereka perkatakan sama je.Insyallah, harap² la leh normal & doa²kan lah semoga saya & ank yg bakal saya lahir kan selamat semuanyer.. Apapun saya x kisah...klu ditakdirkan mmg pengalaman pertama nih saya ceaser saya terima, klu normal pun saya terima...yg penting saya & ank saya selamat.
Cerita pasal keteringinan ni plak...makin last² nk bersalin ni makin macam² plak aku nk mkn..nk itu lerrr,nk ini lerr..heheeh. yang paling suka plak tu coklat Cadbury dan air F&N strawberry tu. Nih baby yg ngada² ke, mama baby yg saje ngada²..huhuhu..x kisah ler, asalkan jgn teringin yg bukan² udah...jenuh plak hubby saya nk cari. Tapi nasib baik la ada en hubby yang sanggup berkorban apa sahaja wat isteri tercinta nie..hehehee…ermm kalo korang suma nak tau, nie la keadaan rupa baby saya skrg kt dalam perut iaitu di usia kandungan saya 39 minggu. gambar nie di ambil dari babycenter.com



No comments:

Post a Comment