Wednesday, December 28, 2011

Sup Tulang

Assalamualaikum...hai..

Hari nie aku nak update kisah isnin minggu lepas. Cerita yang dah basi pun... 
Tetiba hari ahad mlm tu dah terpikir menu makan malam untuk hari isnin punya...hehehe..terlebih laju la plak...
Aku balik je dari ofis petang isnin tu, terus singgah pasar beli tulang lembu n bahan² untuk buat sup tulang..
Tapi yang sepoi sikit, sup tulang yang aku  buat kali ni, tidak menepati tema dan citarasa en suami..sebab dia cakap sup tulang aku buat tu ada rasa rempah kurma...memang aku ada letak sikit pun rempah kurma tu sbb kawan aku cakap kalau letak rempah kurma tu, sup tulang akan rasa lagi sedap...sup tulang nie resepi dari kawan aku..
Kalau korang nak tau, en suami aku punya citarasa sup tulang dia, macam aku buat sup ayam..jenis yang tak pakai rempah punya...tapi apa² pun, korang tengok dan nilai sendiri la mcm mana sup tulang aku nie eh...

Ini lah dia cubaan ke 2 sup tulang sempoi

No comments:

Post a Comment