Friday, May 29, 2015

Friday with Photo's

Assalamualaikum...

Yeayy..dah Jumaat...esok cuti...macam-macam plan dah hubby aku buat untuk esok dan ahad...
Kalau ikut aku...nak kemas rumah je...masak untuk suami dan anak-anak...

Tapi tak apa la...dah org nak bawak jenjalan kan...ikut sajo..hahaha...pantang nak berjalan..laju je kaki ni...
hubby aku ni kalau fulus nye mengizinkan Insya Allah..dia mesti weekend akan bawak kami semua jenjalan...

Ni kisah dua minggu lepas...ajak hubby jejalan ke ikea nak cari rak..nak letak kat tepi deep freezer tu...serabut aku tengok...at least kalau ada rak tu tersusun la sikit kan....

anak bujang sorang ni kalau dapat makanan memang dia akan diam...tapi kalau mood tengah xok dapat makanan pun jadi xok jugak...itulah arrian...

Arrian kejut kakak ajak makan aiskrim...kakak dah ngantuk sesgt...dah xsedar pun...hahaha...

tengah tunggu papa order makan...selagi makanan tak sampai..selagi tu la dia bising...

Hari rabu ajak akak ofis temankan pegi alamanda...sebenarnya ajak dia teman aku nak beli bedak mac...hehehe...nak masuk sorang tak berani..sebab takot org kat situ tak layan....rupanya baik giler wei...hehehe...ni muka aku yang telah di makeup oleh staff mac kat situ...dia testkan aku bedak yang sesuai dengan kulit aku...tapi bedak mac ni memang best la...memang agak mahal..tapi berbaloi sebab boleh tahan sampai setahun tau...tak pecaya boleh tanya member aku...kak hajar...

Gambar dua beradik yang sangat comel...maaf ye puji anak sendiri...hehehe
ni gambar untuk pasport sebenarnya....adik paling serius..macam orang terkejut je...hahaha...

port arrian paling suka main...ni tempat aku selalu tunggu papa diorang datang amik...lobi blok E3 dekat dengan taska...depan ofis aku je...kelmarin dia main tarik n tolak kat basikal ni...sekali basikal terbalik jatuh timpan dia...memang melalak la...sakit kan...hempap pulak kat kepala dia besi basikal tu...sian anak mama...tapi tak serik-serik lagi masalahnya....bila datang je kat situ...itulah port dia suka main...

tu jelah cite untuk hari ni ye...next time kita cerita-cerita lagi kat sini ye...


With Love,
Ayu

No comments:

Post a Comment