Wednesday, January 27, 2016

Selamat Hari Lahir yg ke-28 Tahun

Assalamualaikum....Hiii korang....

Alhamdulillah...semalam cukup la umur ahkak 28 tahun...dah tua rasanya...anak pun dah makin besar...

Semalam lunch hour incik suami ajak keluar makan...dia nak belanja lunch...
so sapa nak belanja orang tu la decide kan kat mana nak makan...incik suami pilih untuk belanja makan kat Tony Romas...kat sini makan memang sedap..

Belanja sikit gambar besday girl dengan suami tersayang...ramai cakap muka kami sama...heheeh...

Aku order beef steak with salmon...sedappp sangat...

yang ni ofkos la incik suami punya...lamb with chicken tender...maaf aku tak makan kambing uollss..

Semalam Cik Norbee Timbalan a.k.a bos kat bahgian aku buat suprise...belanja kek...terkejut ahkak...tapi dah tak suprise sangat sebab aku dah tau..dan dah dapat bau kek..hahaha...kek tiramisu secret receipe 

Terima kasih cik norbee sebab sudi belanja kek buat besday girl...moga Allah sentiasa melimpahkan rezeki buat cik norbee...


Yang baju oren tu la cik norbee...1st time dapat kek dari cik norbee..tersangka sangat...Alhamdulillah...ada yang sudi nak belanja kek untuk ahkak...ada jugak yang ingat hari lahir aku...

Kawan-kawan yang susah senang bersama...pendengar setia aku...walaupun tak cukup korum bff dalam gambar ni...kami plan nak pakai baju sama semalam...

Terima kasih buat suami tersayang yang sentiasa di sisi waktu susah dan senang...dan kawan-kawan pejabat yang tak pernah buat aku sedih...sentiasa hepi bila korang semua ada...

Doakan aku sentiasa sihat dan diberi kesihatan yang baik...aamin..

No comments:

Post a Comment