Monday, February 15, 2016

Cuti Sabtu Ahad + Birthday Adik Bongsu

Assalamualaikum....hiii korang....

Hari ni dah hari isnin kan...kejap je cuti sabtu ahad...buat keja kat rumah sibuk dengan itu ini..tak rasa cuti dua hari...

Malam minggu lepas ajak incik suami makan char kotiaw kat setapak...mula tu dia ok..lepas tu dia cakap nak makan nasi la..dia terus ajak makan kat Ani Ikan Bakar Petai kat Bandar Baru Bangi...

Incik suami tengah pilih ikan..ikan sotong udang semua fresh....korang boleh pilih dan bagitahu nak buat masak apa...

ramai kan...semua datang akan wajib pilih masak ikan bakar petai...

anak-anak pun mood ok sebab petang dua-dua dah tido...kalau tak memang buat perangai la...
menu wajib arissa kalau keluar makan...nasi goreng cina telur dadar...

sup daging..sedap cukup rasa dia...

sotong goreng tepung paling sedapppp.....sebab sotong fresh...

ikan jenahak merah buat bakar sambal petai...perghhh memang sedap wei...ikan fresh..manis je...

Semalam birthday adik bongsu aku...14 februari 2016...dah 25 tahun pun adik aku...
adik aku dia duduk dengan aku..dah dekat 5 tahun dia tinggal dengan aku...kejap je rasa...
kekasih hati adik aku datang buat suprise...terkejut besday boy...
Fatin datang dengan kakak n adik dia...menu simple je aku buat nasi ayam ayu style...

sedap kek baker cottage ni...thanks atin..



Petang semalam bawak anak-anak riadah kat taman tasik cyberjaya...kat sini taman permainan dia besar...best la bawak anak-anak....

papa kalau bawak kereta memang serius sikit...

anak-anak tunggu papa tengah beli pisang goreng cheese kat bangi...

Pisang goreng cheese jakarta...sedap kalau makan panas-panas...

makan dulu sebelum terjah playground...




seronok mama tengok bila korang macam ni selalu...

arrian kalau dapat makanan...lupa main kejap...fokus makanan tu penting...

Tu jela kisah cuti sabtu ahad kami ye...nanti kita story story lagi ye....

No comments:

Post a Comment